Často kladené otázky (FAQ)

Pokud řešení svého problému na webu nenajdete, můžete poslat dotaz e-mailem na některou z kontaktních adres oddělení technické podpory, které je připraveno poradit našim zákazníkům s technickým problémem. Dosud neřešené problémy jsou naši technici schopni ověřit a najít schůdné řešení. Odpověď na e-mailovou zprávu obdržíte podle charakteru dotazu nejpozději do 17:00 následujícího pracovního dne.

Obecné

Platím za změření dostupnosti ?

Po dohodě probíhá u zákazníka před jeho připojením technická obhlídka a měření. Za tuto činnost zákazník neplatí, je zdarma.

Je nutná přímá viditelnost signálu ?

Ano. Pro zajištění signálu a následné služby je přímá viditelnost žádoucí, nicméně naši snahou je vyhovět požadavkům našich klientů a v případě, že není v konkrétním případě přímá viditelnost zajištěna, snažíme se hledat indiviuální technické řešení při zachování kvality služeb.

Komu patří přijímací zařízení ?

Přijímací zařízení je zapůjčeno po dobu trvání smlouvy klientovy a po ukončení smlouvy je nutné dojednat jeho demontáž a vrácení. Je možné, aby si přijímací zařízení demontoval sám klient a odevzdal ho na provozovně při ukončování smlouvy. V takovém případě je technikem provedena kontrola zařízení.

Jak si mohu službu objednat ?

Nejjednodušší způsob je vyplnit a odeslat elektronický formulář, nebo zavolat na kontaktní číslo 777 777 168.

Technické

Mohu příjímat váš signál, když mám vlastní wifi kartu do počítače ?

Ne. Kvalita dostupnosti signálu je v tomto případě omezena pouze na několik desítek metrů a ke kvalitnímu příjmu signálu většinou nestačí. Obvykle je potřeba zakoupit ještě externí anténu. Proto raději volíme variantu s externím access pointem.

Jaký je průměrný ping ? Umožnuje hrát síťové hry ?

Ano. Kvalita našich služeb umožnuje hrát hry přes internet. Ping (odezva) se v rámci naší sítě pohybuje v rozmezí pro tyto účely vhodných.

Omezujete objem přenesených dat ?

Ne. Objem přenesených dat nijak neomezujeme. Zákazník platí pevný měsíční poplatek bez ohledu na množství přenesených dat.

Jaká je vaše přenosová kapacita ?

Přenosová kapacita se různí a to podle technologie a místa odběru konektivity. V lokalitách metalických přípojů jsou možné symetrické tzv. Full-duplexní služby. Symetrické služby mohou být i na specifických P2P bezdrátových trasách pro koncového klienta. Běžná bezdrátová připojení toto technologicky neumožňují s vyjímkou nízkých přenosových rychlostí.

Co potřebuji pokuď budu řešit technický problém s vaším centrem ?

Z důvodu rychlejší orientace mějte prosím připravenu smlouvu nebo alespoň její číslo.

Instalační

Potřebuje mít jednotka napájení ?

Ano. Venkovní jednotky vyžadují napájení po UTP kabelu technologii PoE do max 100m. Umístění napájecího adaptéru je otázkou technické obhlídky před instalací.

Co musí splňovat váš počítač, abych mohl vaše služby využívat ?

Software : Námi zvolený princip připojení je kompatibilní se všemi dostupnými operačními systémy (Windows, Linux, Mac OS).

Hardware : Počítač musí být vybaven standardní 100Mb síťovou kartou. Většina současných počítačů je již takto vybavena. V opačném případě je zde možnost doinstalace potřebného hw do vámi zvoleného zařízení (ať u vás či v našem servisním středisku).

Kdy dojde k instalaci ?

Do cca jednoho týdne od předání vaší žádosti (formulář, e-mail, telefon) vás kontaktuje náš servisní technik, který si s Vámi dohodne termín technického průzkumu. Na místě je pak možno dohodnout i termín instalace.

Finanční

Co zahrnuje jednorázový aktivační poplatek ?

    - zřizovací poplatek
    - instalace technického zařízení a materiálu dle způsobu připojení (viz ceník)
    - propojení s PC zákazníka
    - základní konfigurace zajištujicí pohodlné použití služby

Případný dodatečný materiál a správa vašeho PC nesouvisejicí s konfigurací služby, jsou účtovány zvlášt.

Vaše ceny se nám zdají býti velice zajímavé, nejedná se pouze o zaváděcí ceny ?

Ne, v žádném případě se nejená o zaváděcí ceny. Naším dlouhodobým cílem je umožnit přístup k internetu co možná nejširšímu počtu klientů za stále aktuální a přijatelné ceny.

Kdy a jak zaplatím aktivační poplatek ?

Jednorázový aktivační poplatek je potřeba uhradit při podpisu smlouvy. V případě platby převodem v co možná nejkratším termínu od podpisu smlouvy.

Jakým způsobem budu platit službu ?

Ceny jsou stanovené jako měsíční paušální poplatek a jsou ve výši dle platného Ceníku. Platíte stanovenou cenu s ohledem na zvolený typ služby a ke zvolenému platebnímu období. Toto si stanovíte při uzavírání smlouvy. Platby se provádí bezhotovostním převodem na účet poskytovatele nebo v hotovosti prostřednictvím poštovní poukázky. Platby jsou splatné vždy k 15. dni daného měsíce.

Co potřebuji k podpisu smlouvy, kdy ji obdržím ?

K podpisu smlouvy potřebujete pouze standardní osobní doklad (podrobnější informace ZDE). Smlouvu obdržíte po jejím podpisu na naší provozovně. K podpisu smlouvy dochází po zprovoznění služby.

Jaký je můj variabilní symbol při bezhotovostní platbě ?

Variabilním symbolem je číslo vaší smlouvy.



POPE servis s.r.o
Mezihoří 2855/2
Praha 9 - Horní Počernice
193 00
IČ: 27081745
DIČ: CZ27081745
Technická podpora
pro klienty Spolnet
(PO-NE 8-20:00)
tel: 777 777 050
podpora@popeservis.cz
Zákaznické centrum
telefonické dotazy
(PO-PA 8-17:00)
tel: 777 777 168
tel: 222 559 556
info@popeservis.cz